Budowanie wizerunku firmy wymaga bardzo często zorganizowania specjalnej imprezy, na której uczestnikom rozdaje się takie gadżety jak smycze z logo, usb z logo czy słodycze z logo promowanej organizacji. Co ważne dla wszystkich początkujących przedsiębiorców chcących w ten sposób wypromować swoją markę – wydatki związane na reklamy nie podlegają opodatkowaniu vat.
Przedsiębiorcy często decydują się na taki krok bowiem pozwala on zbudować bardzo pozytywny wizerunek marki wśród konsumentów, a jak pokazują wielokrotnie przeprowadzane badania marketingowe firmy o pozytywnym wizerunku zarabiają znacznie więcej niż te, które oszczędzają na promocji i środkach pozwalających skuteczniej dotrzeć do potencjalnego klienta. Im lepsza i bardziej zapadająca w pamięć kampania tym większe szanse na osiągnięcie założonego, a nawet znacznie wyższego od oczekiwanego poziomu sprzedażowego. Co ciekawe wielu z nas nie zdaje sobie nawet sprawy z tego, jak często podświadomie podczas codziennych zakupów szybciej sięgnie po ten szeroko i często reklamowany produkt ( często znacznie droższy od tych mniej promowanych).