Warszawa to miasto w którym funkcjonuje bardzo wiele niewielkich firm i jednoosobowych działalności gospodarczych dla których wybicie się na rynku wcale nie jest zadaniem bardzo prostym, nawet jeśli oferują wysokiej jakości produkt czy usługę. Dlatego bardzo dobrze zdają oni sobie sprawę z tego jak ważnym elementem dla konsumentów staje się identyfikacja wizualna firmy. Wszelkie projekty graficzne powinny w swojej treści zawierać maksimum niezbędnych informacji ściśle związanych z daną firmą, usługą bądź produktem. Taki projekt przede wszystkim po spojrzeniu na niego powinien wywoływać konkretne skojarzenia.
Przy tworzeniu identyfikacji wizualnej firmy bardzo duże znaczenia ma trzymanie się w miarę kurczowo kilku podstawowych zasad. Po pierwsze logo powinno być całkowicie zgodne ze specyfikacją firmy. Po drugie komunikacja społeczna. Marka powinna być kreowana trochę jak osoba, w sposób spójny i bardzo czytelny dla potencjalnego odbiorcy. Po trzecie najbardziej przyciągającym wzrok będzie oryginalny, nie spotykany zbyt często projekt. Należy dołożyć również wszelkich starań by był on zauważalny.